Dostawa i zwroty

Dostawa twoich zakupów

Standardowy czas wysyłki naszych produktów to 2 dni od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Przesyłki realizowane są na kilka sposobów.

Dostępne aktualnie możliwości wysyłki to:

  • Wysyłka kurierska
  • Wysyłka Pocztą Polską
  • Odbiór w Paczkomatach InPost


Ponadto dla mieszkańców Trójmiasta oferujemy dostawę w postaci:

  • Bezpłatnego transportu pod wskazany adres

 siódemka logologo dhl   logo paczkomatyPoczta Polska 

W celu unikniecia niepotrzebnych nieporozumień nasze produkty są przed wysyłką każdorazowo sprawdzane pod kątem stanu technicznego jak i sprawności działania. Opakowania wykorzystywane przez nas zapewniają bezproblemowy i bezpieczny transport produktów, a ich cena wliczona jest w koszt dostawy. W szczególnych przypadkach realizujemy usługę ozdobnego pakowania naszych produktów. Z uwagi na fakt, iz mimo najszczerszych chęci nie mamy wpływu na proces transportu produktów po opuszczeniu naszego magazynu prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń. W przypadku wystąpienia uszkodzeń należy zgłosić wszelkie uwagi poprzez sporządzenie właściwej dokumentacji jak również o zaistniałym fakcie poinformować nasze Biuro Obsługi Klienta.

Ze względu na ciągły rozwój technologii informujemy, że dostępność asortymentu oferowanego przez sklep bemar-system.pl może zmieniać się dynamicznie. W związku z powyższym może okazać się, że niektóre produkty mogą być niedostępne lub czas ich dostawy może się wydłużyć. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji zaproponujemy najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie problemu (np. zamianę produktu na inny, częściową realizację zamówienia lub zwrot równowartości ceny towaru).

Zwrot produktów

Mając na uwadze natłok obowiązków życia codziennego staramy się wyjść Państwu naprzeciw i wydłużamy standardowy okres możliwości zwrotu naszych produktów z 14 do 30 dni. Warunkiem realizacji zwrotu na powyższych zasadach jest przekazanie towaru w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.

Wszelkie reklamacje z uwagi na różnorodność asortymentu rozpatrywane będą indywidualnie w terminie możliwie najkrótszym do właściwego przeprowadzenia oględzin towaru jego naprawy lub wymiany. W celu uzyskania szczegółów reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacji przebiegał sprawnie i bezproblemowo.


Bemar Beata Bednarz, ul. Góralska 20A, 81-511 Gdynia, Polska, Tel: (+48) 730 522 511 , E-mail: biuro@bemar-system.pl URL: bemar-system.pl